آموزش پرایس اکشن کاربردی
نوشته شده توسط : دهنوی

اقدام قیمت مناسب نیست. همانطور که معاملات خود را با انواع دیگر استراتژی های معاملاتی آموزش پرایس اکشن لنس از دست خواهید داد ، با استفاده از اقدام قیمت نیز معاملات خود را از دست خواهید داد. اگرچه از نظر تئوری عمل قیمت عالی به نظر می رسد ، اما فقط تا زمانی که وارد معامله نشوید می توانید بدانید قیمت چه کاری انجام داده است. اگر قیمت بالاتر می رفت و شما خرید می کردید ، اندکی پس از آن ممکن است شروع به کاهش کند. شما هرگز نمی توانید از چنین شرایطی اجتناب کنید. تنها چیزی که مهم است این است که شما بیش از باخت برنده شوید. یادگیری این کار به زمان و تمرین نیاز دارد.

خط پایین
همه معامله گران جدید می توانند از یادگیری معامله اقدام قیمت بهره مند شوند. یادگیری خواندن و تفسیر حرکات نمودار قیمت به خودی خود تبدیل به یک سیستم معاملاتی می شود و اگر تصمیم بگیرید ابزارهای تجزیه و تحلیل دیگری مانند آمار ، شاخص ها یا فصلی را اجرا کنید ، می تواند به شما کمک کند. بسیاری از استراتژی های اقدام قیمت وجود دارد ، اما فقط برای شروع باید یک مورد را یاد بگیرید. قبل از تلاش برای یادگیری استراتژی های بیشتر ، با آن سودآور شوید. معامله اقدام قیمت تضمین کننده سود نیست. این یک سبک تجارت عالی است اما یادگیری آن به زمان و تمرین نیاز دارد.

# 1 جذب سفارش: حمایت و مقاومت
حمایت و مقاومت ، سطح مهم قیمت را نشان می دهد ، زیرا اگر قیمت بارها مجبور شود در همان سطح تغییر کند ، این سطح باید قابل توجه باشد و توسط بسیاری از فعالان بازار برای تصمیمات تجاری خود مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر یک روند صعودی بارها و بارها مجبور شود با همان مقاومت معکوس شوند ، این بدان معناست که نسبت بین خریداران و فروشندگان ناگهان از بین می رود. نه تنها همه خریداران به یک باره کنار می روند ، بلکه فروشندگان با شروع روند نزولی بلافاصله بر فعالیت بازار مسلط می شوند.

به طور طبیعی ، حمایت و مقاومت همیشه مانع از ادامه روند نمی شود. Breakout ها می توانند سیگنال های تجاری با احتمال بالا را نیز ارائه دهند.

در تجزیه و تحلیل فنی مرسوم آمده است: هرچه قیمت بیشتر به سطح حمایت یا مقاومت خاصی برسد ، قویتر می شود. با این وجود نمی توانم کاملاً با این موضوع موافق باشم.

هر بار که قیمت به سطح حمایت یا مقاومت می رسد ، تعادل بین خریداران و فروشندگان تغییر می کند. هر زمان که قیمت در طی یک روند صعودی به مقاومت برسد ، فروشندگان بیشتری وارد بازار می شوند و وارد معاملات فروش خود می شوند. اگر قیمت دوباره به همان سطح مقاومت برسد ، فروشندگان کمتری در آنجا منتظر می مانند. این پدیده جذب سفارش نیز نامیده می شود. مقاومت به تدریج تضعیف می شود تا جایی که خریداران دیگر با مقاومت مواجه نشوند و قیمت می تواند صعودی را بشکافد و روند صعودی را ادامه دهد.

ما می توانیم این پدیده را مشاهده کنیم وقتی که رد شدن از یک مقاومت به طور فزاینده ای ضعیف می شود و قیمت می تواند در هر مورد با سرعت بیشتری به سطح مقاومت برگردد. سازندهایی مانند مثلث یا جام و دستگیره نیز بر اساس مفهوم جذب سفارش ساخته شده اند.

شکل زیر چنین مثالی را نشان می دهد. همانطور که فلش ها نشان می دهد ، قیمت نقره زودتر و زودتر به همان سطح مقاومت برمی گردد. این نشان می دهد که فروشندگان کمتری هر بار علاقه مند به فروش در سطح مقاومت هستند. در این حالت ، سطح مقاومت به طور فزاینده ای ضعیف می شود. بعلاوه ، درست قبل از وقوع شکست ، همانطور که فلش نقطه ای نشان می دهد ، روند در حال افزایش بود. سرانجام ، قیمت از سطح مقاومت عبور کرد و هنگامی که علاقه ای به فروش باقی نماند ، یک روند صعودی طولانی مدت ظاهر شد.

https://faratrade.ir/ytc-price-action-lance-beggs/





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: